Plåtning Elle magazine 080225

Idag halv åtta träffade jag Marcus hemma hos honom. Vi tog en taxi till spring studios och började packa in utrustningen vi hade med oss.
Klockan åtta kom resten av patrasket. Modell, influgen från Paris. Olga S. Stylist tillsammans med stylistassistent Julie, som för övrigt stylade hos oss på School of Fashion Photography i höstas. (världen är allt bra liten) samt hårstylist och makeup.

Med klarblå himmel bestämde vi oss för att plåta utomhus. Varmt? ehh.. Nej!
Vi smällde i alla fall upp en vägg där ute på parkeringen. Spände upp en bit fond. Och det såg ut att bli riktigt bra. Men när vi kom tillbaka ner till väggen efter att ha varit uppe och checkat läget upptäckte vi att pappret hade rivits av på grund av den starka vinden. Men då fick vi idéen att det kunde vara snyggt med en trashig bakgrund. Det blev dagens tema genom bilderna. När solen sedan försvann från parkeringen begav vi oss upp i studion och fortsatte där.
Med färgglada kläder gjorde vi ett reklamjobb för vårens Elle Magazine. Det blev riktigt bra!
Klockan 20.55 kom jag hem. Jag kan medge att kroppen var helt slut. Idag har jag jobbar mycket =)

Nu ska jag sova!
Bildval samt retusch imorrn!


Tjing

Kommentarer
Postat av: Twinkle Trixabelle

Coolt me fotografering! Min kille tror han kan fotografera men han suger såå stort! Du verkar ju veta vad du gör iaf. =D Lycka till me allt! =)

2008-02-26 @ 21:32:21
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se
Postat av: Fett jobbig tjej

Hurru, kul att det går bra och att du har börjat blogga igen, du är ju så hemlig hela tiden så man få ju inte reda på något annars. :)

2008-03-14 @ 00:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0