Mika från MIKAs

Onsdag

Idag var MIKAs grundare Mika Kjellberg hos oss och föreläste!

Idag var vi även på 3 utställningar. Bland annat en med Robert Capa's bilder från kriget. Han bilder är helt otroliga. Det är André Fridberg alias Robert Capa som bland annat tagit ögonblicksbilden på den amerikanske soldaten som blir skjuten i huvudet. Vilka bilder asså!!!!!
Han blev dock bara 40 år tyvärr. Under vad han hade sagt skulle bli sin sista krigsbevakning trampade han olyckligtvis på en landmina och miste livet. Och jaa, det blev hans sista minst sagt. Men inte på det sätt han hade tänkt sig.

Efter utställningarna åkte jag ensam tillbaka till skolan och fortsatte ragga modeller inför morgondagen. Ska plåta Margareta som just nu är aktuell i Top Model...
Ser fram emot plåtningen imån! Hoppas det går att göra som jag tänkt!

När jag var klar med detta satte jag mig för att retuschera, och nu har jag precis kommit hem. Var tänkt att jag skulle gå och kolla på Club Killers på Debaser ikväll, men pallar inte =( =(


Nu ska jag äntligen äta min panerade torskfilé och stekta potatis... Tjatat om det i en vecka nu...



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0