Lundlund

Onsdag

Idag var Karin Lund från ageturen www.lundlund.se hos oss och föreläste. Det var mycket intressant. Hon berättade att dem inte tagit in en ny fotograf på två år. Jisses, inte lätt asså! Tror dem har 14 fotografer sammanlagt!
Tydligen är det bara 3 fotografer från sverige som under de senaste 20 åren som lyckats internationellt... Jag blir väl antagligen den fjärde.. Om ingen hinner före?!?! hehe...
Karin sa i alla fall att vi var välkomna upp att presentera oss och visa dem våra bilder! Ska samla på mig lite bilder och sen får man la väl se om man lyckas ta sig i kragen och pallra sig upp dit...


På kvällen jobbade jag som väktare. Shit, jag behöver verkligen en massa extra pengar nu. Helt pank! =/
Jobbade i alla fall på en advokatbyrå inne i stan. Det var sjukt roligt. Fick höra en massa advokatskämt.
Typ:
- "Vissa säger att vi säljer papper"
-"Jaaa... Men inte mammer"
... Och så hörs ett ringande skratt i lokalen... *suck*

Hur man säger "ha sex" på advokatspråk: "Att idka intimt umgänge"

Detta fick jag stå ut med i åtta timmar mellan 5 o 01 iaf... heheh...



Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0