Torsdag

Torsdag

Idag åkte jag till skolan runt 10. Har hela dagen suttit och retuscherat. Håller på att bli fullkomligt galen på bilderna jag tog förra veckan.. De jag plåtade genom en glasskiva, med alla färger. Jag vill göra nåt coolt, nåt originellt... Men jag kan inte komma på vad jag ska göra *arghh*. Känner mig samtidigt ganska stressad, eftersom jag har en massa bilder som jag måste retuschera, samtidigt som nya projekt hinner ikapp. Hur ska jag hinna med? Vavava?
Nu har jag bett en kompis som är retuschör om hjälp, kanske han kan hitta något coolt att göra med bilderna!! Hoppas! Nu är klockan 22.53, kommer precis från Micke. Vi har kollat igenom bilderna och haft lite "photoshopkurs". Skojigt!

Nu ska jag hem o slänga en stek på pannan *höhö* Måste ha lite mat i magen!


See you tomorrow!

Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0