Fotografering

Torsdag 071101

Idag plåtade jag och Lorance efter skoltid.
Modellerna var Johanna A från Elite och Margareta från Upmodels (som för övrigt är med i årets avsnitt av Top Modell Sverige.

Det var en skitrolig plåtning. Tog en massa bilder på en massa olika ombyten. + Efter testplåtningarna gjorde jag en mer kreativ plåtning där jag plåtade modellen genom glas. Jag låg på golvet och plåtade upp på modellen som låg på en glasskiva över mig. Det var lite risky, hade glasskivan gått sönder hade jag nog inte suttit här nu... haha, men det var kul =) Tack för hjälpen, alla inblandade!
Smink och hår stod Jeanette och Madde för från Sara Flygare. Thx!

Det blev så sent att jag var inte klar med städningen förrän 03:30, vilket gjorde att jag sov i skolan, hade aldrig pallat gå upp kl 07 på morgonen för att åka och öppna =S

Kommentarer
Postat av: sandra

Sova i skolan....Låter lite tungt faktiskt . haha

2007-11-09 @ 22:58:40
URL: http://ciitron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0