Beautyfotografering

Fredag

Idag var det då dags att tillsammans med Sara flygare sminkskola att plåta deras beautyprojekt. Det var sjuuukt kul!
Minh var det som sminkade, och Faye var modellen. Verkligen ett superhärligt gäng!
Jag hade bara 1,5 timme på mig att plåta. Så stressen stod på axeln och jagade på. Minsta lilla kamerafel, programfel eller en lock som stack iväg på modellens huvud kunde göra att tiden blev knapp.
Jag blev ändå rätt förskonad från hemskheter tycker jag! Någon smågrej som strulade, men inget allvarligt. Bara till att behålla lugnet, verka cool och lösa problemet! =)

Nu sitter jag på tunnelbanan hem. Klockan är 20.15 och huvudvärken smyger sig på. Fattar inte varför, men jag får nästa alltid huvudvärk - migrän när jag plåtat. Det är precis som om man blir så fruktansvärt koncentrerad och fokuserad så när alla spänningar släpper bryter det loss. Det är ju så mycket som ska stämma.....

Nu ska jag hem o kolla tv och dränka mig i chips och dipp. Det är jag värd!



Hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0